
AegeanReport - Με αγάπη για το Βόρειο Αιγαίο! Ειδήσεις, παράδοση, πολιτική, καλλιτεχνικά, πολιτισμός.
Βαρύ είναι το πένθος που έχει σκεπάσει τη Μυτιλήνη μετά τον αδόκητο θάνατο της 36χρονης γιατρού Μάγδας, η οποία έχασε τη ζωή της λίγες ημέρες αφότου έφερε στον κόσμο το πρώτο της παιδί. Η είδηση έχει προκαλέσει σοκ στην τοπική κοινωνία, η οποία παρακολουθεί με αγωνία τις εξελίξεις γύρω από την υπόθεση και αναμένει απαντήσεις για το τι ακριβώς συνέβη και οδήγησε στον θάνατο μιας τόσο νέας γυναίκας.
Άνθρωποι που τη γνώριζαν κάνουν λόγο για μια απώλεια που δύσκολα μπορεί να χωρέσει ο νους. Η Μάγδα δεν ήταν απλώς μία επαγγελματίας υγείας. Ήταν ένα πρόσωπο ιδιαίτερα αγαπητό στο νησί, καθώς είχε αφιερώσει τα τελευταία χρόνια της ζωής της στην υπηρεσία των πολιτών.
«Η κοινωνία είναι βυθισμένη στο πένθος. Κανείς δεν μπορεί να πιστέψει ότι έφυγε από τη ζωή», λέει στο parapolitika.gr ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων του Νοσοκομείου Μυτιλήνης, Στάθης Κλεάνθης, ο οποίος γνώριζε καλά την 36χρονη μέσα από την επαγγελματική της πορεία.
Όπως περιγράφει, η Μάγδα ξεχώριζε όχι μόνο για την επιστημονική της επάρκεια, αλλά και για τον χαρακτήρα της. «Δεν έφευγε από την κλινική εύκολα. Ερχόταν πάντα με το χαμόγελο και μια θετική αύρα», αναφέρει χαρακτηριστικά, αποτυπώνοντας την εικόνα μιας γυναίκας που είχε μάθει να προσφέρει χωρίς να υπολογίζει ώρες και κόπο.
Η 36χρονη εργάστηκε επί οκτώ χρόνια στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης, τα περισσότερα εκ των οποίων στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών. Εκεί βρέθηκε καθημερινά αντιμέτωπη με δύσκολα περιστατικά, ανθρώπινο πόνο και κρίσιμες αποφάσεις, κερδίζοντας την εκτίμηση όσων συνεργάστηκαν μαζί της. Τον τελευταίο χρόνο είχε αναλάβει μόνιμη θέση στο ΕΚΑΒ, συνεχίζοντας να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή.
Η τραγωδία γίνεται ακόμη πιο δύσκολα διαχειρίσιμη για τους ανθρώπους που την αγαπούσαν, καθώς η Μάγδα βρισκόταν σε μία από τις πιο ευτυχισμένες στιγμές της ζωής της. Είχε μόλις φέρει στον κόσμο το κοριτσάκι της και σχεδίαζε το νέο κεφάλαιο που άνοιγε μπροστά της ως μητέρα.
Στο πλευρό της μέχρι την τελευταία στιγμή βρισκόταν ο σύντροφός της. Δεν έφυγε ούτε λεπτό από κοντά της, παρακολουθώντας με αγωνία τη μάχη που έδινε για τη ζωή της. Από τη χαρά της γέννησης μέχρι τις δραματικές ώρες που ακολούθησαν, ήταν συνεχώς δίπλα της, ελπίζοντας σε μια θετική εξέλιξη που τελικά δεν ήρθε ποτέ.
Σύμφωνα με τον κ. Κλεάνθη, η επιδείνωση της υγείας της ήταν ραγδαία. Την επομένη της γέννησης του παιδιού της, δηλαδή το Σάββατο 20 Ιουνίου, παρουσίασε υψηλό πυρετό και η κλινική της εικόνα άρχισε να επιβαρύνεται με γρήγορους ρυθμούς. Η κατάσταση εξελίχθηκε σε ιδιαίτερα σύντομο χρονικό διάστημα, με τους γιατρούς να κρίνουν απαραίτητη την εισαγωγή της σε ΜΕΘ και τη διασωλήνωσή της.
Την Τρίτη 23 Ιουνίου κρίθηκε αναγκαία η μεταφορά της σε νοσοκομείο της Αθήνας, προκειμένου να λάβει εξειδικευμένη νοσηλεία. Ωστόσο, η 36χρονη δεν κατάφερε να φτάσει στον προορισμό της, καθώς κατέληξε κατά τη διάρκεια της μεταφοράς της.
Σήμερα, η οικογένειά της, οι φίλοι της, οι συνάδελφοί της και ολόκληρη η Λέσβος περιμένουν με αγωνία τα αποτελέσματα των εξετάσεων που θα ρίξουν φως στα ακριβή αίτια της τραγωδίας. Μέχρι τότε, το μόνο βέβαιο είναι πως το νησί θρηνεί την απώλεια μιας νέας γυναίκας που αφιέρωσε τη ζωή της στη φροντίδα των άλλων και έφυγε τη στιγμή που ετοιμαζόταν να αγκαλιάσει το δικό της μέλλον ως μητέρα.
25.06.2026 - 09:11 |
Τοπικές Ειδήσεις
25.06.2026 - 09:04 |
Τοπικές Ειδήσεις
25.06.2026 - 08:59 |
Τοπικές Ειδήσεις
25.06.2026 - 08:56 |
Τοπικές Ειδήσεις
23.06.2026 - 14:25 |
Τοπικές Ειδήσεις
23.06.2026 - 14:21 |
Τοπικές Ειδήσεις