ΛΕΣΒΟΣ ΣΕΤΕ: Έλαμψαν δια της ασχετοσύνης τους...

By Φεβρουαρίου 22, 2023
ΛΕΣΒΟΣ ΣΕΤΕ: Έλαμψαν δια της ασχετοσύνης τους...

Εκδήλωση σε ξενοδοχείο της Μυτιλήνης πραγματοποίησε σήμερα ο ΣΕΤΕ, με θέμα τη στρατηγική για τον Ελληνικό Τουρισμό και των σχεδίων δράσης για την Περιφέρεια Β. Αιγαίου.

Παρόντες στην εκδήλωση ήταν η Περιφερειακή Αρχή, οι δύο Δήμοι, φορείς και επαγγελματίες του τουρισμού. Οι τελευταίοι δε αγανακτισμένοι από τα όσα κωμικοτραγικά συμβαίνουν στον χώρο τους, αντιδρούσαν σε κάθε ευκαιρία και κάθε φορά που έπαιρναν τον λόγο οι αντιπεριφερειάρχες Μουτζούρη μ'αυτά που έλεγαν και με την ασχετοσύνη που έδειχναν.

Είναι χαρακτηριστικό που όταν πήρε τον λόγο ο αρμόδιος αντιπεριφερειάρχης από τη Χίο, κ. Νύκτας, ήταν τέτοιες οι αντιδράσεις των επιχειρηματιών που ακούστηκαν μέχρι την Κράτηγο.

Ο κ. Νύκτας ξεκίνησε την επιχειρηματολογία του για τα μειωμένα ποσοστά που καταγράφει ο τουρισμός, λέγοντας πως είναι μειωμένα λόγω της Τουρκίας και στο γεγονός ότι για εθνικούς λόγους δεν μπορεί να κάνει πράγματα εκεί, να προωθήσει τα νησιά μας. Βέβαια, τα νούμερα επισκεπτών έχουν άλλη άποψη, μιας και δείχνουν πως οι Τούρκοι επισκέπτες αποτελούν πολύ σημαντική μερίδα του τουρισμού.

Στη συνέχεια, ζήτησε από τον ΕΟΤ διαφήμιση των νησιών και γεμάτος περηφάνια δήλωσε: "Η παρούσα Περιφερειακή Αρχή είναι η πρώτη που χώρισε τα νησιά και μοίρασε λεφτά από τον προϋπολογισμό για την τουριστική τους προβολή." Σ'αυτό το σημείο ήρθαν οξύτητες αντιδράσεις των επιχειρηματιών που έθεσαν το εξής απλό ερώτημα: " Εμείς γιατί μαζί με τη Λήμνο στον προϋπολογισμό να μοιραστούμε 100.000€, και η Χίος μόνη;"

Το επόμενο ερώτημα που ερχόμαστε και θέτουμε εμείς, είναι γιατί περιμένουμε διαφήμιση από τον ΕΟΤ και δεν δίνουμε τα λεφτά της τουριστικής προβολής σε διαφημίσεις στο εξωτερικό πάρα μόνο τα σπαταλάμε σε τοπικά μέσα για να διαφημίσουμε τη Μυτιλήνη στη Μυτιλήνη; Ή μήπως ξέχασε κανείς τις καμπάνιες των τελευταίων ετών πάνω σε λεωφορεία της Μυτιλήνης που υπήρχε η επιγραφή "Φέτος πάμε Λέσβο για διακοπές αλλιώς";

Η καλύτερη διαπίστευση, γι'αυτό και οι αντιδράσεις του επιχειρηματικού κόσμου, είναι ότι έχουν βγάλει και μοιράσει κονδύλια χωρίς καν να έχουν μιλήσει ακόμη με τους άμεσα ενδιαφερόμενους, τους ίδιους τους ανθρώπους του τουρισμού. Και γράφονται αυτά, όντας τέλη Φεβρουαρίου, κι όχι στα μέσα του Φθινοπώρου μετά το τέλος της σεζόν.

Για να μην αναφερθούμε τώρα στην αντιπεριφερειάρχη αρμόδια για την προώθηση τοπικών προϊόντων και τις αντιδράσεις του κοινού...

Για κλείσιμο, και κρατήστε καλά το όνομα αυτό, πολύ καλή εντύπωση έκανε το Οικονομικό Επιμελητήριο και ο γενικός γραμματέας του, Γιώργος Κατουσέλλης. Νέος, τεχνοκράτης με μεστό και απλό λόγο είπε σε πέντε λεπτά πάρα πολλά και κυρίως κατανοητά. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που μαζί του συμφώνησαν πάρα πολλοί μεταξύ αυτών και ο αντιπεριφερειάρχης Μπουρνιάς.

 

 

Rate this item
(0 votes)